IGTV është një funksionalitet i Instagram ku njerëzit mund të postojnë videot e tyre të redaktuara, me cilësi të lartë, në format të gjatë, deri në 10 minuta. Aplikacioni mund të arrihet drejtpërdrejt ose përmes llogarisë tuaj në Instagram.
Për përdoruesit njihet si Youtube i Instagram por një ndryshim kryesor midis YouTube vs IGTV është orientimi vertikal i IGTV pasi kultura selfie duket se preferon formatin vertikal.
Një ndryshim tjetër i madh është se llogaritë e verifikuara në YouTube mund të kërkojnë deri në 12 orë për t’u ngarkuar, ndërsa është shumë më shpejt të ngarkosh një video në IGTV në Instagram.
Theksojmë se IGTV nuk është saktësisht një konkurrencë e YouTube, ajo është një platformë video mjaft solide në të drejtën e saj.
Nëse mund të krijoni përmbajtje që i pëlqen audiencës tuaj, sigurohuni që ta mbani përmbajtjen të shkurtër dhe mos harroni të përfshini lidhje që përparojnë qëllimet tuaja të marketingut.
Instagram Reels është një burim video me format të shkurtër ku përdoruesit mund të postojnë klipe 15 sekondëshe për t’i bërë njerëzit të qeshin, të tregojnë një aftësi ose të tregtojnë markën e tyre.
Ndërsa Reels është relativisht e re, ajo nuk ka bërë të njëjtën spërkatje në arenën e marketingut video të mediave sociale si TikTok, në fakt, shumica e videove të Reels janë thjesht kryesisht repostime të TikTok.
Funksionaliteti i Reels ndoshta kurrë nuk do të arrijë suksesin që arriti TikTok, ai prapëseprapë paraqet një mundësi të shkëlqyeshme marketingu.
Reels lejon përdoruesin e tij të krijojë përmbajtje që nxjerr në pah shpejt një produkt, tregon disa prapaskena të kulturës së kompanisë suaj, ose ilustron përfitimin që kanë marrë klientët dhe klientët tuaj.
Thjesht mund të bësh një përmbajtje argëtuese që e merr markën tënde përpara njerëzve të duhur!
Por se cila është forma e marketingut per biznesin tuaj do ta shqyrtojmë në artikullin pasardhës.